Welcome to hell or heaven frpg
- Staff és tagok által keresett karakterek -

 
• Tükörszilánk - Mages •
reveal your secrets

Nieven


Tükörszilánk - Mages - Page 2 Pikkelyke2
☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
208
☩ Rang :
7. leviatán
☩ Play by :
India Eisley
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Csüt. Okt. 08, 2020 2:56 am
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

Zene: Coat of arms • szószám: 392
───────────── ────────────
Úgy tűnik évszázados tapasztalataim most sem hagynak cserben, s a város alatt valóban húzódik alagútrendszer, amelyet a mágus gondosan őriztet. Milyen érdekes... Biztosra veszem, hogy nem véletlen óvja, talán valami értékeset őriz ott, esetleg ő maga székel a földfelszín alatt. Mindenesetre ha a későbbiekben Natalie még mindig a nyomába akar eredni, úgy én ott kezdeném a kutatást.
Mivel nem biztos Aldor befolyása a katonaurak fölött, úgy mancsal inkább nem bolygatom őket, ám mivel mind Belial, mind pedig Natalie bőszen dolgozik Aldor kiszabadításán, elidőzöm mellettük, alaposan is szemügyre véve őket. Sajnálatos módon a kocsmában nem volt időm jól megnézni a ránk támadókat. Olyasmit keresek, ami emlékeim szerint nem illik a középkor, vagy egyszerűen csak a katonák ruházatában, s ha lehetséges, úgy mind a hármuknál feltűnik. Hátha nyíltan hordják valahol a Főmágussal való kapcsolattartásuk kulcsát, csak az ittenieknek már annyira megszokott a látványa, hogy nem veszik észre.
Vizsgálódásom közben Aldor kiszabadul, elismerően biccentek Natalie-nak a mutatvány láttán. Már én is kezdem elsajátítani a zártörés művészetét, de sajnálatos módon még nem álltam a leleményesség ilyen szintjén. Tovább indulva én is figyelek, ámbár képességeim ezen a téren eltörpülnek a vadásznőéhez képest, hiszen sosem voltam igazán rászorulva. Megkérdezném, hol van a kovács, de Aldor megelőz. Elárulta őket ezek szerint, engem nem lep a dolog, noha kicsit furcsállom, hogy a férfi ilyen könnyedén veszi. Persze lehet, hogy vallja, a “ha arcul csapnak tartsd oda a másik orcád is” elvet. Én azért jobban kedvelem a “ha valaki arcon ütött rúgd seggbe” elvet. Vagy tépd ki a szívét…
A templomnál rögtön az ugrik be, hogy milyen érdekes, hogy itt is 8 isten van, ahogy mi levik és az arkok is nyolcan vagyunk, vannak. Mióta Mammon felhívta erre a figyelmet, egyre többet gondolkozom ezen. Ám amint Beli felkiált az egyik szobor láttán, már sejtem, hogy nincs új a nap alatt. Ám az általa szemügyre vett arc női, pedig azt hittem az kavarta fel, hogy Lucifer nézett vissza rá a falról. Helyet foglalok Beliallal egyetemben, s én is elfogadom a felkínált bort. Máskor egy hónapig, vagy tovább nem kínálnak meg ennyi emberi étekkel, mint itt!
- Többen is önt ajánlották mind a sárkányról való tudakozódás, mind pedig a mágiánk helytelen működése kapcsán - egészítem ki a Belial által elmondottakat, némi plusz infóval és enyhe talpnyaló felhanggal. Talán Aldor még a ládával kapcsolatos erővesztésünkre is tudhat megoldás, legalábbis rém optimista felem ezt reméli.
reveal your secrets

Natalie Rossmyra


Tükörszilánk - Mages - Page 2 3e08e4eb076ed95d98f103cfa6300fa953efe2db

☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
481
☩ Rang :
Szemtelen fehérnép
☩ Play by :
Meghan Ory
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Szer. Okt. 07, 2020 8:16 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Am I in the past? Panic!
Belial, Nieven & Natalie
──────────── ────────────
« Comment; • Szószám; 323 • Zene; Exhumed»
«As you were I was.
As I am, you will be.
Miriam szavaira aprót bólintok, de többet nem szólok. Sőt, amíg a műhelyben nem érkezünk, addig csendbe maradok, útközbe meg nem is történik semmi különös. Szerencsénke.
Odabent, könnyen találok két olyan fémből készült pálcának is elmenő szerkezetet, amivel csendesen ki tudom nyitni a zárat. S ebbe Aldor is egyet ért. Bájos mosolyt vetek Belialra és féltérdre ereszkedem Őfogsága előtt. Igazából, valami földöntúli szimpátiát érzek irányába. A zár kattan, a lakat nyelve elválik a testétől, az ajtót pedig kinyitom. Ám még mielőtt segíthetnék az öregen, Miriam lép oda. Így csak arrébb állok.
- Természetesen – mosolygok rá barátságosan. S ezzel a lakattal sem bohóckodom sokáig. Ami azt illeti elég silány minőség zárak ezek. Nem ezekhez szoktam hozzá. A béklyótól hamar megszabadítom, kézfogásom pedig vele határozott, de nem olyan erős, hogy kezét is törném el vele.
Aztán indulunk tovább. Ugyancsak a sor végét igyekszem zárni.
- Figyelj az öregre – bökök Belialnak a másik, gyanítom mágus, irányába. Ő elől tudja bevédeni, én hátulról. Nieven pedig középen, bár kérdés, hogy mennyire lenne okos, ha ő harcba keveredne nyílt utcán.
Ha nem történik semmi, akkor hamar megérkezünk a templomhoz barna íriszeim pedig Miriamra vetem.
- Kik a nyolc istenség? – kérdezem tőle leplezetlen érdeklődéssel, majd a vállaim is megvonom. – Nálunk… más istenek dukálnak, ketten vannak csupán – adok magyarázatot, hogy bizony itt lehet némi hitbéli keveredés. Elmém pedig gyorsan körbejárja, hogy vajon melyik panteonba van csak nyolc isten… Hát… egyikbe sem.
A szobrokat figyelem, s hallom Belial hangját… szemem sarkából tekintek csak rá. Az asztalnál viszont nem ülök le, hanem állva maradok, nem messze Belial és Nieven mögött, úgy hogy Aldort könnyen meg tudjam figyelni. Na meg baj estén rögtön tudjak reagálni. Balga dolog leülni ilyen helyzetbe.
- Én nem kérek köszönöm. Vizük nem lenne esetleg? – ha egyszer a borfogyasztás útjára lépek… nos onnan nincs vissza út. Most pedig nem engedhetem meg ezt a luxust magamnak. – Mi a helyzet a városban? A politikai érdekeltségek, hogy pontosabban fogalmazzak. Mennyire változott meg az utóbbi időben, hogy kiben lehet megbízni és kiben nem? Ki ejtette fogságba és a maga mágiáját hogy nem követik le? – kérdezem a mágust, fürkésző pillantással.
Vendég
reveal your secrets

Anonymous


Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Hétf. Okt. 05, 2020 1:52 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok
Natalie, Nieven, CherryPie
Ránk sötétedik, míg a közelben lévő kovácsműhelyhez érünk. Azonnal megpillantjuk Aldort, aki a rácsok mögött rostokol. Nieven a transzba zuhant katonákról érdeklődik, az öreg válaszából ki is derül, jelen állapotuk átmeneti, bármikor magukhoz térhetnek. Az is nyilvánvaló, hogy nincs sok időnk. A kovács műhelye számos lehetőséget kínál, de nem csak én látom meg benne a kínálkozó lehetőséget, hanem Natalie is. A mesterember sehol, így bátran szolgáljuk ki magunkat, míg Nieven a bambuló őröket óvatosan taperolva a zár kulcsait keresi. Szívesen rávágnék egy isteneset a lakatra a kalapáccsal, de a varázsló figyelmeztet, hogy az túl nagy zajjal járna, felverném a környéket is. Igaz. Így inkább arrébb állok és helyet adok a vadászlány jóval csendesebb ötletének. Elismeréssel figyelem, ahogy bravúros ügyességgel nyitja ki a zárat két vékonyabb szerszámot használva hozzá. Akár egy besurranó tolvaj. Pár pillanat és Aldor újra szabad, majd ugyanezzel a trükkel kerülnek le a férfi csuklóján feszülő bilincsek is. Nem időzünk sokat, gyors bemutatkozást követően tovább is állunk.
Nyolc istenség? Figyelem a templomszerű épületet, még a hideg is kiráz, és nem azért, mert belépve hűvös légkör fogad.
-Mi a sz*r? - torpanok meg egy pillanatra a szobrok előtt. Nem leplezem érdeklődésemet a kőfaragványok iránt. Egyet közülük különösen szemügyre veszek, mert kimunkálásában haljak meg, Harmónia arcát vélem felfedezni. Nyolc istenség, nyolc ark lenne talán? Érdekes. Az mágusember szavára tovább indulok, majd egy belső helyiségbe lépünk, a közepén egy asztal, körülötte pedig hat ülőalkalmatosság, pont annyi, ahányan vagyunk, így mindannyiunknak jut ülőhely.
-Elfogadjuk, köszönjük. - bólintok a felajánlott italra, miközben helyet foglalok myladym jobb bal oldalán. Aldor kérdez, társaimra pillantok, mielőtt válaszra nyitnám a szám. Fogalmam sincs mennyire lehetünk őszinték. Azt nyilván nem vághatom az öreg mágus arcába, hogy esélyesen a jövőből estünk ide, és jelenleg két démonnal és egy vadásszal készül borozgatni.
-Nem vagyunk helybéliek.. - mondom ki a nyilvánvaló tényt, bár valószínűleg ezt ránk nézve bárki megmondaná. - Ide érkezve egy bazi nagy sárkány pusztított a környéken. Szereztünk is néhány sebet. Vannak képességeink....de azokra most nem támaszkodhatunk...gyógyulásunkban sem. - árulom el az öregnek a problémánkat. Így kimondva tudatosul bennem, ugyanabba a szerencsétlen helyzetben vagyunk mint a saját időnkben. Erőnk megfogyatkozott, most nem Amarával, hanem egy pusztító sárkánnyal szembe.
-Azt mondták, hogy Önhöz forduljunk. Érdekelne mi lehet ennek az oka, és hogyan oldhatnánk meg ezt a kényelmetlen helyzetet? - teszem fel az első kérdéseket. Biztos vagyok benne, hogy Nievennek és Natalienek is lesznek még kérdése ezen felül, de engem elsősorban a mágiánk korlátainak okai foglalkoztatnak.

zene: nincs || üzenet: 399 szó ||
reveal your secrets

CherryPie


Tükörszilánk - Mages - Page 2 CznVQnFIf you close your eyes and you open your mind
The veil disappears and you'll see it all

☩ Történetem :
Once upon a time...
☩ Reagok :
112
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Vas. Okt. 04, 2020 1:43 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

• Zene: Cantiga 166
Miriam a száját harapdálva pillant Natalie-ra, alaposan megfontolva a válaszát. Végül egy apró sóhaj tör fel a mellkasából.
- Nem tudhatjuk biztosra. De úgy gondolom, ha képes volna befolyásolni, nagyobb bajunk is lenne már – magyarázza, mialatt összecihelődnek az induláshoz. Közben Nieven is szóval tartja, akinek hasonló alapossággal igyekszik felelgetni a kérdéseire. - Már próbáltuk, kisasszony. Nem lehetséges. A város alatt pedig húzódnak járatok, de mint az nem meglepő, a Főmágus körültekintéssel őrzi őket – húzza el a száját kedvetlenül, mielőtt útnak erednének a nem is olyan távoli céljuk irányába.
Út közben nem kerülnek zűrbe, őket sem figyelik az utcán különösképpen. Esteledik, ezért az emberek zöme már vagy hazament, és a házaikban foglalatoskodnak a vacsorájukkal, vagy az ivókat töltik meg magukkal. Ha valaki akad is még a környékükön, egy-két érdektelen pillantásnál nem áldoz többet a felfegyverkezett kompániának. Jobban tudják a város népei annál, minthogy egy esedékes rablóbanda támadásába folyjanak bele, szóval Natalienak szerencsére nem kell semmit jelentenie a többiek számára. Elérnek hát Aldorhoz, aki a körülményekhez képest egészen jó színnek örvend.
- Jelen állapotomban nem bíznék az állapotuk tartósságában, kedves kishölgy. Talán egy erősebb szellő is felébreszti őket, talán csak egy emberesebb pofon… - vonja meg a vállát, amit egy fájdalmas szisszenés követ a részéről. A verésből adódó kínjai dacára azonban érdeklődéssel figyeli a kis társaság összedolgozását és megoldásait a slamasztikájára, akárha próbatétel alá állította volna őket. A kovácsműhely egyébként lélektelen, ezért Natalie és Belial is könnyedén ki tudja szolgálni magát. - Én is a kalapács ellen szavaznék, ha megengedik. Túl nagy zajjal jár, fiam – biccent Belialnak, majd kíváncsian követi nyomon a vadásznő ügyeskedését a zárral, ami igen csak hamar megadja magát a gyakorlott ujjak mesterkedése alatt. A lakat leesik, az ócska ajtó pedig kitárul. Miriam lép oda, hogy kisegítse a ketrecből Aldort.
- Hálával tartozom maguknak. Örvendetes, hogy eljutott valakihez az üzenetem is – tekint sokatmondóan a démonra, aztán nyújtaná a kezét, hogy bemutatkozzon és ekként is kifejezze a köszönetét, ám a bilincs megakadályozza ebben. - Ó, igaz is. Volna kedves? - nyújtja kezeit Natalie felé, remélve, hogyha a lakattal elboldogult, akkor a béklyói sem fognak számára gondot okozni.
- Jól-jól, kedves kegyednek az érdeklődése – biccent megint csak a vadász felé. - Ahh, hosszú történet. Megbízhatunk sok mindenkiben, ám végső soron sosem tudhatjuk, mennyit ér a hűségük. Bernhart úr attól tartok, jobb ajánlatot kaphatott – tekint Miriamra, aki sóhajtva kap a homlokához. - Ő a kovács itt – teszi hozzá, mielőtt Belialnak szentelné a figyelmét. Amennyiben kiszabadította közben Natalie, úgy mindannyiukkal kezet fog, és bemutatkozik számukra, odafigyelve az ő neveikre is.
- Jó uram, attól félek, nem soká. Tovább szükséges állnunk méghozzá haladéktalanul. Ha jól sejtem, az ivó már nem biztonságos. Kövessenek hát – néz végig rajtuk, és ha nincs ellenvetésük, megindul velük a mocskos, bűzlő utcák forgatagában.

Nem mennek sokat, néhány utcasarkon fordulnak meg, kerülgetve a mindenféle lénytől származtatható ürülékeket, amíg egy templomszerű épülethez nem érnek. Aprócska, nem nevezhető monumentálisnak, mint amilyeneket a középkor derekán már előszeretettel építgettek maguknak az emberek, de a külleme alapján egyértelműen beazonosítható a rendeltetése.
- A nyolc istenség templomában vagyunk – suttogja oda nekik Miriam, miközben besétálnak a nyikorgó, kétszárnyú ajtón. Odabent hűvös csapja meg az arcukat, és a rosszul szellőző, nedves helyek összetéveszthetetlen szaga. Ismerős elrendezéssel szembesülhetnek, két oldalt padok sora helyezkedik, illetőleg négy-négy szobor, akik vélhetően az említett istenségeket hivatottak megidézni a szent helyre. A kőből faragott arcok nehezen kivehetőek, de az egyikben Belial mintha Raguel ábrázatát vélné felfedezni. Meglehet, megint csak az elméje űz tréfát vele...
- Jöjjenek – int nekik a kissé sántító Aldor, és az épület egyik hátsó részébe vezeti őket; egy félkört leíró helyiségbe, melynek kőfalai csupaszon ölelik körbe a három, magasan helyezkedő, és ekkortájt semmi fényt nem adó ablakot. Középütt egy hatszögletű, tölgyből faragott asztal foglal helyet, melyet két darab leheletvékony, fehér textília keresztez. Az asztal körött hat ülőhely adott, épp annyi, hogy mindannyian le le tudjanak ülni. Aldor a kezével jelez, hogy ne is késlekedjenek, viszont jómaga előbb egy szekrényhez lép.
- Borral esetleg megkínálhatom magukat köszönetem jeléül? Addig elmesélhetnék, miért kívántak olyannyira találkozni velem – pillant rájuk hátra, megint azzal a kutakodó tekintetével, mint mikor a kiszabadítását követte nyomon.
reveal your secrets

Natalie Rossmyra


Tükörszilánk - Mages - Page 2 3e08e4eb076ed95d98f103cfa6300fa953efe2db

☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
481
☩ Rang :
Szemtelen fehérnép
☩ Play by :
Meghan Ory
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Szomb. Okt. 03, 2020 9:12 am
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Am I in the past? Panic!
Belial, Nieven & Natalie
──────────── ────────────
« Comment; • Szószám; 323 • Zene; Exhumed»
«As you were I was.
As I am, you will be.
A mélyen leszívott levegők sorozata meghozza a hatását. Dühöm csillapodik, de el nem múlik. Annyit azonban elérek, hogy figyelni tudjak a beszélgetésre és meg is értsem azt.
Többet mégsem szólok bele, hagyom kibontakozni a társaimra.
A sort zárva követem őket kifelé a krimóból. Vagyis nem a Főmágus hozta létre.
- De tudja irányítani? - bukik ki belőlem a kérdés. Az eddigiek elmondottak alapján erre tudok következtetni.
Legfeljebb ezúttal is tévedek. Majd kiderül, ha nem is Miriamtól, legfeljebb majd Aldortól.
Az út addig a helyig, ahova megyünk eseménytelenül zajlik, de ezt nem is bánom. Nem túl feltűnően, de azért odafigyelek környezetünkre. Ha figyelne ránk valaki, időbe feltűnjön, vagyhogy követ minket valaki. Azt is láthassam időbe és tudjak szólni kicsiny kompániánknak.
Ha ez nem történik meg, akkor tényleg csendben maradok amíg a cégér alá nem érünk.
Majd pedig a műhelybe.
Szemöldököm pedig a homlokom közepére kúszik. Ajkaim préselem, nehogy felszakadjon belőlem a nevetés. Van ebben valami groteszk, lássuk be.
Torkom köszörülöm meg.
Amíg Aldor Úr, kit nem így képzeltem el, beszél, szétnézek a műhelyben. Ha találok bármi vékonyabb szerszámot, ami a lakatba illik, akkor szólok csak meg.
- Fel tudom törni a zárat, kalapács nélkül is - bökök fejemmel Belial kezében lévő kalapács felé és felmutatom, ami nálam van.
Ha hagyják, akkor letérdelek a lakat elé, és szakszerű mozdulatokkal látok neki tolvajként feltörni a zárat. Nesze Alex, méghogy semmire sem lehet felhasználni ezt a képességet. Majd ha elmesélem!! Biztos hogy nem fogja elhinni.
- Jól van? - sandítok fel a mágusra. Mert ő az. - Hogy került be ide? Hogy kapták el? - kérdem gyengéd, törődő hanggal. Ha nem engednek oda a zárhoz, akkor csak közelebb sétálok és úgy kérdezem meg, hasonló módon.
reveal your secrets

Nieven


Tükörszilánk - Mages - Page 2 Pikkelyke2
☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
208
☩ Rang :
7. leviatán
☩ Play by :
India Eisley
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Pént. Okt. 02, 2020 2:58 am
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

Zene: Coat of arms • szószám: 361
───────────── ────────────
Kimondottan feszültté válik a légkör, amin egyáltalán nem vagyok meglepve. Frissen fejeződött be a küzdelmünk a Főmágus katonáival, akik egy kicsit meg is szorongattak minket. Felfedezték az eddig elrejtett helyet, s Miriam Aldor miatt is aggódhat, aki még mindig nem érkezett meg. Ezzel párhuzamosan Natalie ingerültségét is meg tudom érteni, hiszen emberként nem lehet ilyesmire felkészülni. Bárhol és bármikor is vagyunk, egy ember nem rendelkezik azzal a több száz éves rutinnal, amivel én és Belial. Mi hozzászoktunk már a változáshoz, ráadásul nekem az emberek által használt fogalmak alapján “deja vu”-m van. Mintha a ládás incidens ismétlődne meg, csak ezúttal fordítva. Egyszer már végigcsináltam, sikeresen alkalmazkodtam, miért ne menne megint? Igyekszem is közvetíteni a két fél között, ha más nem, legalább egy kicsivel kevésbé legyen feszült a helyzet.
- Ez érdekes, talán a városon kívülről lenne érdemes megpróbálni bemérni a tartózkodási helyét - ott meglehet, hogy kevésbé figyelik a mágiát. - A város alatt nincsenek véletlenül alagutak? Vagy katakombák, ha úgy tetszik? - az egy jó opció az észrevehetetlen közlekedésre, s atombiztos rejtekhely is lehet. De előbb foglalkozzunk Aldorral, hátha ő szolgálhat értékes információkkal. A nyílvetőre csak bólintok, sejtettem, hogy nem az lesz a biztos megoldás, ámbár majd megbűvölt nyíllal érdemes lehet próbálkozni… csak ugye a Főmágus. Mindenesetre már nem egymást idegeit tépi Miriam és a vadásznőnk, szóval elégedetten nyugtázom, hogy az elsődleges célomat elértem. Hálásan biccentek Natalie-nak a védelmezésre, jelen pillanatban úgy látszik nem fog nekem megártani.
Nekiindulunk, s a siettségnek hála egészen hamar megleljük Aldort. Fogalmam sincs, mióta tarthatja varázslata alatt a katonákat, de nem tűnik fáradtnak. Azon gondolkodom, vajon ember-e egyáltalán. Én is közelebb lépek a katonákhoz, hogy alaposabb vizsgálatnak vessem őket alá. Figyelmeztetést kapunk az idő rövidségére, s amíg Belial a kovácsműhely felé indul, én a katonáknál keresem a mozgó fogda nyitját. - Mennyire erős ez az állapotuk? Ki lehet zökkenteni őket? - kérdem Aldortól, hogy milyen erősen és alaposan tapogathatom át a katonák ruházatát, veszélyezteti-e a mentőakciónkat esetleges felébredésük. Ha előbb találom meg a kulcsot - avagy előbb találok egy kulcsot -, úgy odasétálok a zárhoz még Belial előtt, hogy megpróbáljam kinyitni. Ha Belial lenne a gyorsabb, de nem sikerülne neki feltörnie a zárat, úgyis hasonlóképpen teszek.
Vendég
reveal your secrets

Anonymous


Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Szer. Szept. 30, 2020 10:23 am
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok
Natalie, Nieven, CherryPie
Csak percek estek ki, míg a tarkón csapás után a földre heveredtem, mégis érezni, ahogy azalatt a jelentéktelen idő alatt feszültté vált a légkör. Erre viszont nincs időnk. Megosztom látomásomat, bár amikor számra jön a szó, nekem is legalább annyira képtelennek hangzik, mint ahogy társaim számára hangozhat ez. Egy démon vizionál. Bármennyire fura, Miriam asszony válaszából egyértelmű, hogy van valóságalapja. Nem tudom azért ad a szavamra, mert hisz az ilyesmiben, vagy mert csak hinni akar, hogy ez egy jel. Mindenesetre igazolást nyer, létezik ez keresztezett tőr jelölte hely, ráadásul nincs is messze. Alig egy utcányira található az a kovácsműhely, ahol Aldor úrnak ideérkezése előtt dolga akad. Az asszonyság közben Nieven kérdésére válaszolva megoszt még néhány gondolatot a Főmágusról, ami továbbra sem a férfi jó megítélését öregbíti. Natalienak annyiban igaza van, informálódnunk kell róla is, hiszen nem kerülhetjük el a vele való találkozást sem. Főleg ha ő irányítja a sárkányt, a szárnyas gyík elpusztítása miatt pedig, előbb utóbb útjaink keresztezni fogják egymást. De mindent sorjában, előbb a vén mágus! Megegyezve, hogy nem válunk külön, hagyjuk el a fogadót, hogy Aldor keresésére és látomásom nyomába eredjünk. Sietősen vesszük lépteinket a fémverde felé, majd az utolsó méterek előtt lassítunk, míg idegenvezetőnk megáll az utca szélen és a sarkon túlra kukucskál felderítve a terepet. Megállapítom magamban minden olyan, ahogy az "álmomban" láttam. Amint közelebb érünk az öreghez az örömmel fogadja érkezésünket, mintha tudta volna, hogy jövünk és várt volna ránk. Feltűnnek a víziómban látott őrök is, akik homályos tekintettel merednek a semmibe. Az egyik előtt elhúzom a kezem, de mozdulatomat semmilyen reakció nem követi.
-Üdvözletem Aldor úr! - biccentek az öreg felé, majd mikor figyelmeztet bennünket, hogy fogytán az időnk és még a Főmágust is megemlíti, a fogat hátuljához lépek és szemrevételezem guruló fogdája ajtaját, jobban mondva annak zár részét. Próbálkozhatnánk bizonytalan mágiánkkal kiszabadítani a vén varázstudót, vagy átkutathatnánk a bambuló katonaemberek ruházatát kulcsért, de nekem más ötletem támad. Itt állunk a kovács műhelye előtt, odabent pedig bőven akad hasznos eszköz. Belépek az ajtón és egy rövid üdvözletet követően egy méretes kalapácsot kérek kölcsönbe, amennyiben a mester a helyiségbe tartózkodik, ha nincs odabent senki sem jövök zavarba, ez esetben önkényesen veszem magamhoz, ami kell. Ha a kölcsönszerszám a kezembe kerül, azt használva egy jól irányzott mozdulattal sújtok le a zárra. Ha elsőre nem érek célt, úgy újra és újra kalapácsom emelem rá.
-Meddig maradnak így? - érdeklődöm félig az állva kómált őrség tagjait figyelve.

zene: nincs || üzenet: 398 szó ||
reveal your secrets

CherryPie


Tükörszilánk - Mages - Page 2 CznVQnFIf you close your eyes and you open your mind
The veil disappears and you'll see it all

☩ Történetem :
Once upon a time...
☩ Reagok :
112
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Kedd Szept. 29, 2020 8:57 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

• Zene: Cantiga 166
Nieven kérdése egyértelműen Miriam mellkasának mélyéig hatol, azonban nem kezd dacos ellenkezésbe. Nyilvánvaló számára is, hogy az ilyesmit nehéz kikerülni.
- Megeshet, noha tudomásunk nincsen róla. Éppúgy mi is igyekszünk a Főmágushoz közel keríteni a kémeinket, igaz, kevés sikerrel – vallja meg őszintén, hiszen ezen a ponton már egészen lényegtelen hazudnia vagy visszatartania az információt. Viszont akad olyasmi, amire még talán a vezetőjük sem tudna felelni, avagy a Főmágus mágiájának rejtelmeire. - Az egész várost áthatja az uralma, nemes asszonyom. Ha bárki mágiát használ, ő érzékeli, s feltevésünk szerint a figyelőit értesíti, vagy őket is felruházza valamiféle hatalommal. Ennyi idő után sem tudtunk rájönni, éppen ezért is félik annyian a hatalmát – feleli legjobb tudomása szerint, miközben kardot emel a kezébe. S amíg Belialék megbeszélik, hogy a legjobb lenne együtt maradni, addig biccent a fejével az ajtóban ácsorgók felé, hogy vigyék a pihenőszobába Nilsont, illetve az őrökkel segítőeket Aldor szobájának felügyeletével bízza meg. Mihelyst a hármas konszenzusra jut, ismét nekik szenteli a figyelmét.
- Azt nem gondolnám, hogy maga a Főmágus készítette volna a veszedelmet, vagy hozzájárult volna. Legalábbis reményem, hogy hatalma nem ily nagy… - sóhajtja el magát. - A városunk falait itt is védik, az északi oldalon épült egy nagyobb nyílvető, noha ennél sokkal többre lenne szükség – bólint egyet Nievennek, mialatt útnak indulnak. Nem mondja ki hangosan, de azért örül neki, hogy Natalie sem hagyja cserben őket, méghozzá a legegyszerűbb oknál fogva; talán jómaga szívvel-lélekkel küzd a tudósember mellett, ám kettejük közül a vadásznő az, aki képes hatékonyan és jól harcolni.
- Legjobb tudomásunk szerint Paderbornrra terjed ki a hatalma egyedül, de ez nem jelenti, hogy itt is tartózkodik mindég – osztja meg nézeteit a leviatánnal, szaporán szedve közben a lábait kifelé az ivó labirintusából. Több ember mellett is elhaladnak, akiket magukkal hívhatna, azonban aggódik, hogy túl nagy feltűnést keltenének, ha már emígy nem tennék. Így hát harmadmagával siet ki, a mocsoktól bűzlő és tocsogó utcára érve pedig célirányosan fordul balra, hogy az egy sarokkal odébb helyezkedő kovácsműhelyhez elérhessenek. S miként, hogy tempósan haladnak, perceken belül megérkezhetnek a színtérre.
Az utca szélén Miriam megállítja a társulatukat, hogy onnét kikukkantva mérhessék fel a terepet. Az utca jobb oldalán, legfeljebb öt méterre helyezkedik el a cégér, melyet Belial az álmában látott, míg előtte csakugyan ott ácsorog a fogat, melynek rácsai között bilincsbe vert kezű, idősödő férfi ücsörög. Méghozzá a lehető legnagyobb természetességgel, mivel a három őr, akik betuszkolták oda, s most az lenne a dolguk, hogy elszállítsák onnét, jó pár méterrel odébb ácsorognak üveges tekintettel, akárha transzba estek volna.
- Áh, hát eljöttek! - szólal meg Aldor rekedtes, ám derűs hangon. - Kérem, legyenek szívesek kiszabadítani. A spirituális határok nem okoztak problémát, mint láthatják, de a fizikai még rajtam is kifog – magyarázza nyugodalmasan, az őrök pedig rá sem hederítenek. - S az időnk fogytán, ez a kis történés már bizonyosan felkeltette a mágusunk figyelmét – csóválja meg a fejét kitartott lassúsággal.
reveal your secrets

Natalie Rossmyra


Tükörszilánk - Mages - Page 2 3e08e4eb076ed95d98f103cfa6300fa953efe2db

☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
481
☩ Rang :
Szemtelen fehérnép
☩ Play by :
Meghan Ory
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Vas. Szept. 27, 2020 7:46 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Am I in the past? Panic!
Belial, Nieven & Natalie
──────────── ────────────
« Comment; • Szószám; 323 • Zene; Exhumed»
«As you were I was.
As I am, you will be.
Mélyen szívom be a levegőt a tüdőmbe és lassan engedem ki onnan. Most minden porcikámmal odafigyelek arra, hogy miként lélegzem. A dühömön mit sem csicsít, de segít tisztán gondolkodni. Valamennyire. Most valóban nem engedhetem azt meg, hogy bármit rosszul csináljak. Nem itt akarok meghalni. Nem nyújtok segítő kezet, amíg nem kérnek meg erre.
S megtudunk egy újabb információt, amivel újra tudunk mit kezdeni. Komolyan, miért nem lehetett volna az elején… persze a fene nagy bizalom. De nem épp most bizonyítottuk. Persze, hogy nem. A helyébe én sem hinnék magunknak. Kelletlen húzom el ajkaimat.
Belial arckifejezésére csak vállam vonom meg. Ne tegyünk már úgy, mintha nem lennének módszereink arra, hogy miként bírjunk valakit szóra. Könyörgöm. Ő démon. Én meg egy vadász, ketten csicsergésre tudnánk bírni. Nieven kijelentésére megrázom a fejem.
- Nem tervezek szétválást – Miriam kiakadását pedig most figyelmen kívül hagyom, nem engedek a késztetésnek, hogy ingerülten válaszoljak rá. – Rendben, keressük meg előbb Aldor urat – nem igazán akadékoskodom, ami azt illeti. Mást illetően vetettem fel a Főmágus hollétét, de előbb tudjuk meg, hogy merre van a másik mágus. Aldor.
- Amúgy sem hagynám egyedül az Úrnőt – dobom meg szemöldököm Nieven felé. Csendesen hallgatom a nő terveit, a ballisztikával. Szemöldököm ráncolom. Ahhoz szükségünk lenne olyanra is, aki tudja kezelni. Na meg, ha a Főmágus kezeli, kb semmit sem ér a sárkány megölése. Létrehoz, előidéz még egyet. Csatát nyersz legfeljebb, de háborút nem.
A Főmágus fejét kell leválasztani a válláról. Jöhetnek itt nekem humános megoldással, láttam elégszer, hogy ilyen helyzetekbe az szart sem ér. Mégsem ebbe az irányba mennének el, a többség pedig dönt. Felesleges lenne ellenkeznem.
- Ha Aldort megtaláljuk és épségben van, többre fogunk tudni menni. Kölcsönösen segíthetünk egymásnak – ügyelek arra, hogy ne tekintsek Miriamra, hangomból is kiűzöm a gúnyt, pedig rettentően vissza kell magam fognom. Újra mélyen szívom le a levegőt.
- Menjünk – nyitom ki a kezem az ajtó irányába, hogy előre engedjem azt, aki tudja is az utat. Vélhetőleg Belial kezdi a sort és ha Nieven besorol én zárom azt. Ha már elvileg a testőrei vagyunk, az a minimum, hogy úgy is viselkedünk. Vagyis körbe kell fogni.
reveal your secrets

Nieven


Tükörszilánk - Mages - Page 2 Pikkelyke2
☩ Történetem :
☩ Keresett személy :
☩ Reagok :
208
☩ Rang :
7. leviatán
☩ Play by :
India Eisley
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Szomb. Szept. 26, 2020 9:45 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

Zene: Coat of arms • szószám: 376
───────────── ────────────
- Megeshet, hogy áruló van maguk között? - teszem fel az érzékeny kérdést Miriamnak. Senki se szeret erről beszélni, még a természetfelettiek se, de gyakorta megesik. Minél többen vannak egy-egy csoportosulásba, annál valószínűbb, hogy akad egy ilyen fekete bárány. Más népekről való emlékeimből akad olyan, ami hasonlít ehhez a képhez, amit most leírtak. Mintha a Főmágus egy diktátor volna a leírása alapján.
- Mégiscsak jó lenne tudni, hogyan is képes a Főmágus érzékelni a mágiát. Talán tudatlannak tűnünk, de nálunk nem ennyire központilag ellenőrzött ez. Mi is csak hárman vagyunk, és bár a két kísérőm jól képzett harcos, én nem nagyon értek a kés forgatásához, maximum a kardéhoz. Azonban több ellenfél ellen esélytelenek lennénk, s szükségünk lehet még a mágiánkra is - vázolom Miriamnak, miért is lenne jó, ha ebbe is beavatna minket.
Úgy tűnik, Belial látomása fontos és valid, hiába fűződtek hozzá erős kétségeim. Új célunk lesz, s kissé meglepődök, hogy ilyen közel van a helyszín. - Én benne vagyok, hogy odamenjünk, de a különválást nem támogatom - pillantok esdeklően Natalie-ra, hogy egyenlőre tartson inkább velünk.
- Nos, szerintem Piroska inkább amiatt a fekete füst miatt aggódik, amely a sárkány száját hagyja el. Lehet, hogy mágikus eredetű és a Főmágus készíti. Nagyon pusztító - igazából lövésem sincs, hogy mire gondolhatott Natalie, amikor fel akarta keresni, nekem ugyanis öngyilkos küldetésnek tűnik. Még be se állítottunk a Főmágushoz, de már ránk támadt három katonája. Ha tényleg a bestia oldalán áll, biztosan ránk uszítaná őket, vagy egyszerűen csak felakasztatna minket a főtéren, ahogy többeket. - A mi földünkön vannak katapultok és balliszták, azok hatásosak lehetnek a lény ellen. Azonban mesterembereink készítik őket - lassan kész képzeletbeli birodalmat húzunk hazugságainkból, s remélem, hogy most Miriamnak Aldor fontosabb, mint a hajítógép, amelyek elkészülését már láttam, de egyáltalán nem tűnt egyszerűnek, komoly mérnöki munka volt a hátterében. - De a városban tartózkodik nem? Vagy több városra is kiterjed a hatalma? - talán a későbbiekben még megkísérelhetnénk felkeresni, de inkább orv módszerrel, minthogy szíves vendéglátását kérjük. - Keressük meg Aldort, hamár eddig eljöttünk érte, aztán még mindig tehetünk egy próbát a Főmágussal - igyekszem kompromisszumos megoldást találni, s közben tovább fűzni Belial szavait. Talán jól járunk Aldorral, talán nem, de az a gyanúm, ha megütjük a bokánk, úgy bizonyosan találkozunk a Főmágussal.
Vendég
reveal your secrets

Anonymous


Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Pént. Szept. 25, 2020 6:17 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok
Natalie, Nieven, CherryPie
Öntudatlan állapotom hamar véget ér, csak tompa fájdalom marad tarkóm tájékán és az a fura kép, ami leverten tűnt fel előttem. Épp a Főmágusról folyik a csevej. Említésére eszembe jutnak a Katona szavai. Bekapcsolódva a beszélgetésbe meg is jegyzem, a varázsló személyéről nem sok jót hallottunk, mire Miriam asszony ráerősít, a mágusember rémuralma alatt tartja a környéket. Megosztom a látomásszerű képet, amiben egy ősz hajú fazont láttam, ahogy bilincsbe verik. A cégérben két egymást keresztező kard volt, ami az elfogásának helyét mutatta. Érdeklődve fordulok az asszonyság felé, akitől megtudom, hogy egy utcányira lévő kovácsműhelyt jelöl. A nő egy pillanatra elcsendesül, ahogy eléri a felismerés, Aldor úrnak pont a látomásomban szereplő helyen volt dolga. Teendői végeztével érkezett volna ide. Különös egybeesés. Bár sikerül meglepnem társaimat is, Nataliet mégis inkább a Főmágus holléte érdekli. Úgy gondolja, tőle megtudhatnánk, hogyan állítsuk meg a repülő veszedelmet. Ebben valószínűleg nem téved, főleg ha a szárnyas gyík valóban a varázstudó szolgálatában áll.
-Eeeeeeh.. - csak ennyit vagyok hirtelen képes kinyögni a vadászlány szavaira. Az arcomra telepedett értetlenség viszont jóval beszédesebb. Ez most komoly?
-...és nyilván meg is osztaná velünk az infókat.- fűzöm hozzá erős kétkedéssel hangomban, miközben halántékomat dörzsölöm. Talán nem hallotta, amit az előbb mondtam? Veszélyesnek tartják a helybéliek, nem lehet bízni benne. És nem tudunk semmit a hatalmáról sem, de nem lehet kicsi, ha egy ilyen dögöt képes irányítani. Erre rohanna meginterjúvolni a fószert? Fene se érti a női logikát. Bár láthatóan duzzog valamiért, gondolkodását elhomályosítja a harag. Mitől húzta fel így magát?
-Nem. - ingatom meg a fejem Nieven kérdésére, majd felé pillantok. - Eszembe sincs egyedül menni. - közben feltápászkodok a padlóról. Utóbbi különválásunk sem volt túl szerencsés, emiatt kerültünk most ebbe a szerencsétlen helyzetbe. Bár Natalie mentségére szolgáljon, ki láthatta ezt előre? Varázslata a város falain belülre hozza és katonák figyelő tekintete csípi el mágiahasználat közben.
-Nem tartom szerencsésnek, hogy újra külön váljunk. - mondom ki nyíltam, majd megfogom a mylady kardját és övembe csúsztatom a sajátom mellé, miközben Miriam még néhány szót intéz duzzogó vadásztársunk felé, majd elindul az ajtó irányába.
-Aldor úrhoz jöttünk. - fordulok Natalie felé. - Előbb keressük meg őt, beszéljünk vele. Hátha tud segíteni a problémánkon. - utalok jelenlegi gyenge mágiánkra. A tőle kapott infókkal talán előrébb leszünk. Talán módunk lesz erősödni is. Bár úgy tűnik, előbb rajta kell segítenünk.
-Utána foglalkozhatunk a mágusemberrel és a sárkányával. - osztom meg gondolataimat, mégsem győzködöm Nataliet, hogy csatlakozzon Miriamhoz és tartson velünk. Ha akar velünk jön.

zene: nincs || üzenet: 399 szó ||
reveal your secrets

CherryPie


Tükörszilánk - Mages - Page 2 CznVQnFIf you close your eyes and you open your mind
The veil disappears and you'll see it all

☩ Történetem :
Once upon a time...
☩ Reagok :
112
Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt Pént. Szept. 25, 2020 2:17 pm
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


Tükörszilánkok

• Zene: Cantiga 166
Nieven szabadkozására Miriam némiképp magához tér az önkívületéből, amit nagy mértékben az imént lezajló totális káosz idézett meg benne. Idegenekkel van körülvéve, a sok éve vívott harcukba próbálnak belefolyni, nyilvánvaló, hogy nem veszi jó néven, ha a csoportjukon egy kívülálló akar felülkerekedni. Másrészt vezető nélkül maradtak egyelőre, s a bizonytalanság, a mélységes aggodalom bárkire rányomja a bélyegét. Mélyet szusszan hát, míg a lefegyverzett katonák megkötözésén dolgozik pár segítővel és a leviatánnal. Miután végeztek, a hármast az egyik sarokba halmozzák, és biztos ami biztos a lepelt is rájuk dobják, mely rögvest eltünteti őket a szemeik elől.
- Én kérek elnézést. Nem könnyű ebben a helyzetben megbízni senkiben, s most Aldor úrnak sincs nyoma. Ha őt elkapták, végünk van – magyarázza csöndesebb hangon, lesütve a tekintetét, kezei között a szoknyáját morzsolva. Nieven kérdésére pillant fel újból, láthatóan őrlődve, mit osszon meg velük, s mit nem, de minekután az előbb nem tudta türtőztetni magát, és kicsúszott a száján egy fontosabb információ, úgy felhagy a további köntörfalazással.
- Ez nem kedvelés kérdése, hölgyem. A Főmágus alávaló gazfickó, aki rettegésben tartja a várost. Aldor úr tenni kíván ellene, s hát ezt nyilván nem nézi jó szemmel a mágusunk – adja a tudtukra, és talán folytatná is, ha Belial nem éppen ekkor térne magához. Érdeklődő arckifejezéssel figyeli az ébredező harcost, várva, hátha további segítségre szorul. Ilyen azonban nem történik, ellenben csupa olyan dologra derít fényt, melyek még az asszonyt is jócskán meglepik.
- Katona? Jól mondta, valóban veszélyes. Tudják, a mi csoportosulásunknak sok követője van, még a seregben is akadnak, akiknek elegük van a Főmágus rémuralmából – bólint egyet, mintegy alátámasztva a démon kijelentését, utána viszont megint döbbenet ül ki az arcára a váratlan kérdés okán. - Hogy két kard…? Akad, tulajdonképpen… Egy utcával odébb, a kovácsműhely. A fegyvermesterrel jó viszonyt ápolunk, igazából… - akad meg a mondanivalójában, elképedve fordítva szemeit Nievenre. - Igazából a napirendje szerint ott kellett volna lennie legutoljára. Mielőtt ideérkezik, értekezni szoktak Bernhart úrral – motyogja, nyelve egy nagyot, mielőtt azonban még felfoghatná, mit is jelent mindez, a szurokszemű megint csak magára vonja a figyelmét.
- Miféle látomás, jó uram? - kontrázik rá a leviatán kérdésére, melyre a felelet is megérkezik. - Aldor úr lesz az, mennünk kell – teszi egyértelművé a vélhetően már bennük is felmerülő eshetőséget, majd éppen fordulna, hogy egy rövidkardot magának is felvegyen – igaz, a használatához kevés, amit ért, de az elszántsága nagyobb annál –, mikor hirtelen megszólal Natalie, olyan kérdést ékelve közbe, ami számára egy egészen messzi világból érkezőnek hat. A legkevésbé forogtak Miriam agytekervényei a főmágus megtalálása körül, s vélhetően ezzel a többiek is ekként vannak.
- Parancsol? - nyikkan meg a nő döbbenten, ám jól hallott, a kompánia harmadik tagját mintha egyáltalán nem is érdekelné a jelen szituáció, csupán a végső megoldás, aminek eléréséig részéről minden felemésztődhet. Összevont szemöldökökkel néz rá, kőszívűnek billogozva magában a vadászt. - Magának csak ez fontos. A maguk vidéke legyen biztonságban, mindenki más lényegtelen – csóválja meg a fejét rosszallóan. - Csak, hogy tudja, a Főmágust nem lehet megtalálni. Nem tudni, hol székel, ügyel a biztonságára – veti oda félvállról, miközben az ajtó felé igyekszik. Ha Nieven és Belial nem marad hátra, úgy velük együtt indul meg, de persze Nataliet sem hagyja ki a csapatból, ha velük tervez végül menni.
Ajánlott tartalom
reveal your secrets



Hell or Heaven Frpg

- CAELO VEL IN INFERNO -
Utolsó Poszt
Következő oldal Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next


 
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
2 / 10 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
-
Ugrás:  



Árnyak Mögött
Belépett TagjainkFajaink létszáma



●●●●●●●●●●●●
Jelenleg 18 felhasználó van itt :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 17 vendég :: 2 Bots

• Fajaink száma •
Arkangyal
1/1
Leviatán
7/3
Angyal
1
Démon
6
Bukott Angyal
3
Ember
4
Félvér
2
Harcos Angyal
5
Vadász
5
Nephilim
2